Tuesday, September 3, 2013

Selamat Hari Raya

Assalamualaikum,


well...I am back home...tired and exhausted ..but so happy after celebrating Hari Raya with families and friends. Thank you to everyone you keep supporting and continuing reading my blog. I might be needing extra powerful energy to start writing and taking pictures again soon..i hope

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan 'Selamat Hari Raya Aidil Fitri' kepada seluruh umat islam di mana saja anda berada dan saya memohon kemaafan kepada semua yang mengenali dan bagi yang sentiasa mengikuti perkembangan blog saya walaupun saya tidak mengenali siapa anda, terimakasih dan pohon ampun dan maaf kerana sudah lama tidak mengemaskini blog. Saya mendoakan kesejahteraan dan kesihatan anda sekeluarga semoga anda sentiasa ceria dan meneruskan kehidupan yang singkat ini dengan baik dan sentiasa mendekatkan diri pada Allah. Manusia yang merasakan dirinya baik dalam sekelip mata boleh berubah menjadi jahil dan begitulah sebaliknya. Oleh itu apa yang penting adakah anda mahu berubah kepada kebaikan dan meninggalkan kejahatan, Tanya diri anda!! kalau ya, InsyaAllah, anda pasti berjaya melakukannya. Cuba! dan terus mencuba! Bagaimana sambutan Hari Raya anda?? Sudah 4 tahun saya berhari raya nun jauh di Selatan tanahair, dan setiap tahun kami akan berkumpul dan juadah...ya pastinya juadah dari utara dan selatan digabung mesra...







Selamat Hari Raya semua..maaf zahir batin, ingatkan dah save semua gambar dalam external hardisk...rupa-rupanya ini jer yang ada..yang lain tertinggal ..