Saturday, June 1, 2013

Photography

"NIGHT SHOTS" 

Kepada sesiapa yang tidak berkesempatan melawat Istana Arau, di sini sempat saya uploadkan gambar-gambar yang saya ambil sempena Hari Keputeraan Raja Perlis yang Ke 70. Memang cantik dan menarik sekali. Semoga Allah panjangkan umur  dan sihat sejahtera di samping keluarga tersayang.


" All Night Long"



Sekitar kawasan Arau, masih belum masuk ke Istana















Terimakasih pada cousins saya sebab dapat menemani saya pada malam tersebut dan juga terpaksa menjadi model sambilan..:-)







Masjid ini terletak di hadapan Istana Arau dan cukup indah 










Main Entrance of the Arau Palace










The palace was bathed with colorful  lights, it's so beautiful 




















































My 2 sweet cousins :)





































Sempat juga saya mengambil gambar kenangan bangunan tadika yang tidak jauh dari istana Arau


Kedua-dua sepupu saya pernah berlajar tadika di sini


Mereka berdua minta saya ambil gambar sebagai kenangan


Pemandangan di sekitar Bandar Di Raja Arau yang bermandikan cahaya sempena Hari Keputeraan Raja Perlis yang ke 70













Gambar di bawah ini tiada kaitan dengan gambar di atas cuma saya labelkan di bawah tajuk Photography sama seperti di atas

"When The Sun Rise & Green World" 


When the Sun Rise 1


When The Sun Rise 2


UnTouchable Life 1





Green Green World 2


Green Green World 3


Green World 4