Monday, June 3, 2013

House is your heaven


Assalamualaikum,


Blog saya pada kali ini memaparkan gambar rumah gabungan modern and traditional yang saya ambil di sekitar kampung. Menurut tuan rumah berkenaan rumah ini masih lagi belum siap sepenuhnya. 



Orangnya masih muda tetapi meminati ciri-ciri rumah tradisional, ketika saya tiba, waktu itu dah petang  mereka sekeluarga sedang duduk bersantai sambil memerhatikan gelagat dua orang anak mereka yang berlari ke sana sini. 


Kedatangan saya agak mengejutkan mereka tapi bila saya beritahu maksud dan tujuan saya, mereka memberi kerjasama yang cukup baik dan memudahkan saya merakamkan gambar-gambar ini untuk blog saya.


Di belakangnya sawah padi dan halaman utamanya begitu luas dan bersih. Kalau orang melihat binaan rumah ini pastinya disangka orang tua yang tinggal di sini , kata beliau.









Di sini saya ingin merakamkan ucapan jutaan terima kasih kepada beliau dan keluarga di atas kerjasama mereka membenarkan gambar-gambar ini diambil.